• lird mircis imirilist pirimsis

    46.
    öncelikleden sonra dinlemedim.
    2 -1 ... herkesin hayatina karisan adam
  • ped alırken utanmak vs prezervatif alırken utanmak

    2.
    prezervatif alırken utanmak daha çoktur. neyse ki getir uygulamasından alıyorum artık.
    1 -1 ... herkesin hayatina karisan adam
  • sevdiğime yürüyen sözlük kızı

    1.
    pislik şey. uzak dur benden. tamam bebeğim sıkıntı yok.
    1 -1 ... herkesin hayatina karisan adam
  • google a hırsız yazınca çıkan kişi

    10.
    yeminle ateistler bile açıklayamaz.

    tövbe bismillah.
    ... herkesin hayatina karisan adam
  • sigaraya her gün 12 lira veren insan

    418.
    enayidir. ben 10 tl veriyorum.
    1 ... herkesin hayatina karisan adam
  • sadece bıyığı olanların anlayabileceği şeyler

    5.
    Burnu temizlerken bazen sümüğün bıyıkta kalması.
    1 -1 ... herkesin hayatina karisan adam
  • sena isimli kızların genel özellikleri

    76.
    sözlükten erkek düşürememe.
    -1 ... herkesin hayatina karisan adam
  • bedelli askerlik

    1620.
    Öff bu başlık gene fakir kokuyor amk. Parası olan değil ağzı olan konuşuyor.
    3 -7 ... herkesin hayatina karisan adam
  • mad max fury road

    160.
    Hepsine çakıyor sakın uyuma.
    -1 ... herkesin hayatina karisan adam
  • satrançta at mı daha değerlidir fil mi

    149.
    Atı oynatmak zeka ister hareketleri daha tahmin edilemezdir. Bir hamle sonrasını düşünenler fil der ancak at hiç ummadığın anda mat eder o yüzden profesyonel santranç oyuncuları attan vazgeçmez.
    ... herkesin hayatina karisan adam
  • arkadaşlar üzerimi örtebilir misiniz

    121.
    Örteriz anam.

    arkadaşlar üzerimi örtebilir misiniz
    5 ... herkesin hayatina karisan adam
  • counter strike global offensive

    805.
    az sonra mm gireceğiz varsa gelen pm. min rank lem.
    -1 ... herkesin hayatina karisan adam
  • erkekler kadınlardan ne beklerler

    52.
    seks. geri kalan her şey için master card.
    ... herkesin hayatina karisan adam
  • sevgiliyle counter strike oynamak

    44.
    birileri daha önceden bombaya oturtmuş olabilir dikkat etmek lazım. bu kadar iyi bilmesi şüpheli.
    ... herkesin hayatina karisan adam
  • bedelli geliyor hayırlı olsun

    4.
    o yalanlandı canım yarım saat önce.
    -1 ... herkesin hayatina karisan adam
  • sözlük kızlarının fotoğrafları

    7157.
    dersek yalnız maşallah.
    ... herkesin hayatina karisan adam
  • sözlük erkeğinin ilgisini çekme yöntemleri

    5.
    çok basittir. örneğin yemek fotoğrafı paylaşın.

    sözlük erkeğinin ilgisini çekme yöntemleri

    unutmayın sözlük erkeğinin kalbine giden yol midesinden geçer.
    1 ... herkesin hayatina karisan adam
  • bedelli peşinde koşan bir erkekle evlenmek

    4.
    zengindir. yumulun kızlar. şahsen bende o erkeklerden biriyim. fakirler ölsün bedelliden selamlar.

    zorunlu edit: silah muhabbetine gireceksen baştan söyleyim, benim poligonlarda yaptığım silah atışlarının 30 da 1 ini bile atmamışsındır askerde.
    ... herkesin hayatina karisan adam
  • kadınlara malı gösteren adamın ben hacıyım demesi

    5.
    adam doğruyu söylüyor. genelde sapıklar hacı.
    1 -1 ... herkesin hayatina karisan adam
  • domates ve patlıcanı karıştırıp yemek yaptım demek

    12.
    güzel gözükmüyor ama şu anda hayır diyemem. getirsen yerim moruk.
    1 ... herkesin hayatina karisan adam
  • yeni şeyler getiriyorum