• sözlük erkeğinin ilgisini çekme yöntemleri

    4.
    çok basittir. örneğin yemek fotoğrafı paylaşın.

    sözlük erkeğinin ilgisini çekme yöntemleri

    unutmayın sözlük erkeğinin kalbine giden yol midesinden geçer.
    1 ... herkesin hayatina karisan adam
  • bedelli peşinde koşan bir erkekle evlenmek

    4.
    zengindir. yumulun kızlar. şahsen bende o erkeklerden biriyim. fakirler ölsün bedelliden selamlar.

    zorunlu edit: silah muhabbetine gireceksen baştan söyleyim, benim poligonlarda yaptığım silah atışlarının 30 da 1 ini bile atmamışsındır askerde.
    ... herkesin hayatina karisan adam
  • kadınlara malı gösteren adamın ben hacıyım demesi

    4.
    adam doğruyu söylüyor. genelde sapıklar hacı.
    1 -1 ... herkesin hayatina karisan adam
  • domates ve patlıcanı karıştırıp yemek yaptım demek

    12.
    güzel gözükmüyor ama şu anda hayır diyemem. getirsen yerim moruk.
    1 ... herkesin hayatina karisan adam
  • sözlük erkeklerinin ayakkabıları

    26.
    klasik superstar.
    ... herkesin hayatina karisan adam
  • yumurta bile kıramayan kadın

    57.
    https://www.youtube.com/watch?v=e_b9CvQGLWY+

    olum şu aletin ithalatını yapsak paranın gözüne vururuz lan.
    ... herkesin hayatina karisan adam
  • sözlük yazarlarının akvaryumları

    5.
    sözlük yazarlarının akvaryumları
    Şu da benim.
    6 -2 ... herkesin hayatina karisan adam
  • bir kızın en güzel çeyizi öpülmemiş dudaklarıdır

    68.
    boku yedik, çeyizli kız kalmadı ki.
    -1 ... herkesin hayatina karisan adam
  • sözlükteki en güzel bayan

    39.
    oytunkaran dır. aksini iddia eden vurduruyordur.
    2 ... herkesin hayatina karisan adam
  • bir erkeği en çok mutlu eden şey

    130.
    evin boş olması.
    1 ... herkesin hayatina karisan adam
  • sevgiliye hazırlanan kahvaltı

    1.
    sevgiliye hazırlanan kahvaltı
    Böyle bir şeydir. Lezzetli büyük göze hitap eden.
    1 ... herkesin hayatina karisan adam
  • sinem gedik ile intizar sevişiyor

    2.
    Erol köse intizar için bunu 5 sene önce söylemişti zaten şaşırmadım.
    6 -1 ... herkesin hayatina karisan adam
  • herkesin hayatina karisan adam

    77.
    herkesin hayatina karisan adam

    Durur mu hhka yapıştırır cevabı.
    1 ... herkesin hayatina karisan adam
  • patronum

    410.
    kız diye 2 ay sohbet ettim. sonunda erkek çıktı. hoşuna gidiyormuş galiba böyle davranmak.
    ... herkesin hayatina karisan adam
  • balkona çıkıp haykırılması gereken cümleler

    45.
    söyle buldun muuu aradığın aşkı söyleeeee.
    ... herkesin hayatina karisan adam
  • metro tunele girince camdan kiz kesmek

    5.
    270 derecelik bir kız kesme açısı yaratır. muazzam bir şey. geçenlerde popoma bakan kızı dakikalarca izledim.
    3 ... herkesin hayatina karisan adam
  • evlenilecek maaş

    1.
    vardır böyle bir şey. bir erkeğin evlenmesi için gereken maaştır. en az; kira bir evde, tek başına tüm masraflarını karşılıyorsa evlenilecek maaş asgarisi o maaştır. evleneceği kişinin yaşam standartlarını düşürmemesi gerekir.
    -1 ... herkesin hayatina karisan adam
  • geç saatte sipariş verirsem kurye içine tükürür mü

    1.
    bir sorunsaldır. ona göre kamerayı izleyeceğim.
    ... herkesin hayatina karisan adam
  • lahmacunu elle yiyen bir kızla sevgili olmak

    391.
    aksini yapan kızın ağzına itinayla lahmacun küreğiyle vurun.
    2 ... herkesin hayatina karisan adam
  • bir insanı unutmak için ne yapılır

    58.
    knight online a başla yemek yemeyi bile unutuyorsun amk.
    1 -1 ... herkesin hayatina karisan adam
  • yeni şeyler getiriyorum